در رتبه بندی پررونق ترین تجارت ماه، بیت کوین در جایگاه سوم قرار گرفت
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
در رتبه بندی پررونق ترین تجارت ماه، بیت کوین در جایگاه سوم قرار گرفت
چهار شنبه 26 آذر 1399 ساعت 13:30 | بازدید : 41 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

در رتبه بندی پررونق ترین تجارت ماه، بیت کوین در جایگاه سوم قرار گرفت

 

معاملات بیتکوین - در رتبه بندی پررونق ترین تجارت ماه، بیت کوین در جایگاه سوم قرار گرفت

نتایج نظرسنجی جدیدی که از مدیران صندوق های جهانی به عمل آمده است نشان می دهد که جایگاه بیت کوین در رتبه بندی “پر رونق ترین تجارت” دنیا صعود کرده است و سرمایه های سنتی مانند طلا و اوراق بهادار را پشت سر گذاشته است.

بیت کوین در لیست کلی گزینه های این گروه در رتبه سوم بود که توسط 15٪ از پاسخ دهندگان به عنوان شلوغ ترین و پررونق ترین تجارت انتخاب شد. فقط سهام شرکت های حوزه فناوری (52٪) و پوزیشن های short دلار (18٪) در رتبه های بالاتر قرار دارند.

نظرسنجی مدیران صندوق جهانی توسط شرکت خدمات مالی آمریکایی مریل لینچ در بازه زمانی 4 تا 10 دسامبر (14 الی 20 آذر ماه) و بین 217 مدیر صندوق که در مجموع مسئول 534 میلیارد دلار دارایی هستند، با سوالاتی پیرامون گرایش های موجود در رفتار سرمایه گذاران انجام شد.

در یکی از سوالات از پاسخ دهندگان پرسیده شده بود که آیا پوزیشن های لانگ بیت کوین را در اختیار دارند یا خیر؛ 15٪ از این افراد به این پرسش پاسخ مثبت دادند که سه برابر بیشتر از 5٪ ماه گذشته است.


توئیت بانک - در رتبه بندی پررونق ترین تجارت ماه، بیت کوین در جایگاه سوم قرار گرفت

در سالی که چاپ پول و ارائه بسته های حمایتی باعث افزایش ترس از ایجاد تورم گسترده شده است، روند دورشدن از پول نقد و وارد شدن به حوزه دارایی های غیر مرتبط مانند بیت کوین به وضوح در نتایج این نظرسنجی برجسته شده بود.

بسیاری از مدیران سرمایه گذاری به طور جدی خرید بیت کوین برای اولین بار را مورد توجه قرار داده اند، نمونه ای از سرمایه گذاری های معروفی که اخیراً صورت گرفته است شرکت هایی چون MicroStrategy ، Square و Paul Tudor Jones هستند. به دنبال آن، شرکت بیمه MassMutual و مدیر سرمایه گذاری Ruffer نیز از خرید گسترده بیت کوین در هفته گذشته خبر دادند.

علاوه بر موارد فوق، در نظرسنجی بانک آمریکا مشخص شد که مدیران صندوق برای اولین بار از سال 2013 ، پس از خرید مقدار نامتناسبی از سهام، کالاها و دارایی های دیگر از جمله بیت کوین، با کمبود نقدینگی مواجه هستند.

این اولین باری نیست که بیت کوین در نظرسنجی های ماهانه بانک آمریکا دیده می شود. در دسامبر 2017، بیت کوین در لیست شلوغ ترین معاملات این نظرسنجی قرار گرفت، در آن زمان 32٪ از پاسخ دهندگان از بیت کوین به عنوان “پر رونق ترین تجارت” نام برده بودند.

از بیت کوین برای اولین بار در نظرسنجی سپتامبر 2017 نام برده شد، در آن زمان نیز 26٪ از کل آراء پاسخ دهندگان را به عنوان “پر رونق ترین تجارت” به خود اختصاص داده بود.

در تاریخ 18 آگوست 2020 (28 مرداد)، بیت کوین برای اولین بار از نظر ارزش بازار از بانک آمریکا پیشی گرفت. اکنون نیز بیت کوین به لحاظ این معیار 45٪ از بانک آمریکا جلوتر است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 78
:: باردید دیروز : 47
:: بازدید هفته : 138
:: بازدید ماه : 135
:: بازدید سال : 291
:: بازدید کلی : 1979